Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J59a71k12u57b 29Š41o95l41c

14. 3. 2017 14:40

Tady platí klasické. Před čím prchají - před islámem, co si nesou - islám. Jde-li vybudovat blahobyt v Americe, v Evropě, není důvod, aby nešel vybudovat i v Pákistánu, Afghánistánu, v Africe. Jen s tím musí někdo začít.

17 0
možnosti

Vy jen potvrzujete, že cesta do pekla je dlážděna dobrýmy úmysly.

24 0
možnosti

Děkuji Vám, že existujeteVR^R^

5 17
možnosti

Zdravím, pane Patáku :-)R^

Mám rád lidi pro které má humanita ještě nějaký obsah. Dík za reportáž.

6 9
možnosti

Mám bratrance ve Švédku už od r.1965 a potvrzuje mi fakt, že tam kde muslimští migranti vytvořili silnou skupinu v domech nebo činžácích, tak prosazují svůj styl života. A už zcela špatné je to, kde obývají dokonce ulice. Místní lidi se stěhují pryč. Levičácká multikultura přivádí Švédsko postupně do záhuby. Bohužel.

26 0
možnosti

copa znamená obývají a co je na tom špatného ? Bydlel jsem nějaký rok jsem v turecké čtvrti a nezaregistroval jsem nic co by mě omezovalo...

0 0
možnosti

.... Vám rozumím,- z mého pohledu buhulibá činnost a zpracování "reportáže" na jedničku,- útočíte na city, což je dobře, v této situaci potřebné a možná i vhodné!,- však nikdy nerozptýlíte to ALE a s tím související řadu otázek PROČ ?,- tzn. je v zemi válka nebo mírový stav?,- uprchlíci nebo migranti?,- jsou si vědomi všech rizik, která cestou podstupují?,- je cílem první bezpečná země nebo bohatá Západní Evropa?,- ........ doufám, že všichni postřehli, že jsem se ani jednou nezmínil o islámu, muslimech, náboženství, ideologii, terorismu atd.atd., na rozdíl od autora, který foto doprovází výhradně podprahovými komenty jak "přežil" v komunitě muslimů, jak mu nebylo "ublíženo" ze strany muslimů a jak se dá v klidu přespat ve stanu plném muslimů !,- tím pádem se to projevené lidství a nadšení pro věc naráz ubírá jiným směrem a to mi vadí !

15 0
možnosti

Podekovani za vasi cinnost i clanek. Ale myslim, ze zde pochopen nebude.R^R^R^R^

3 12
možnosti

J75a47n 19M85a41n58d60í93k

14. 3. 2017 10:58

Na jak dlouho minimálně se tam dá jet? Rád bych pomohl, ale dovolené je málo

2 1
možnosti

K72a35r96e92l 40P72a77t98á21k

14. 3. 2017 12:04

Na čím delší dobu tím lépe, dělají se i noční a tak nemá cenu riskovat nevyspání a cestovat hned zpět. Minimálně tři dny. Cesta trvá 8-10 hodin podle toho jak spěcháte

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7577x
spolek Podhradí. Zdravotní bratr na JIP, rádoby levicový volič, který nemá koho volit a který by byl rád, aby se tento stav změnil

Seznam rubrik